Mästerkocken Madeleine

Dagens fynd i skafferiet var nougat som gick ut i mars och en chipspåse med bästföre-datum i december förra året. Om jag åt det till middag? Självklart. Och om jag har ont i magen nu? Jajemän! 
 
Det här med att köpa mat är väl kanske inte min starka sida. Gick nere på Ica och tänkte att jag skulle köpa middag. Annars blir jag vrålhungrug sen och äter allt jag ser (tex 7månader gamla chips...). Går runt på Ica och får beslutsångest. Jag kan inte handla utan en inköpslista. När jag väl är och handlar får jag ofta blackout. Tog en varma koppen men ångrade mig, ställde tillbaka den i hyllan och gick hem och undrar varför jag inte köpte middag...
 
Mål innan sommaren är slut: Lära mig att handla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback