Jag twittrar istället

Skriver ingenting ändå ser jag att ni är in och hoppas ;)

 

Idag har jag min första hel-lediga dag. MEN jag ska ner och massera lite ändå, tjänster och gentjänster typ... Så jag ska försöka vila bort den värsta segheten från igår. Det blev ju utgång med sen hemgång..

 

Det är så knäppt här uppe. Jag har varit här sen innan jul men det känns som jag har varit här en evighet samtidigt som tiden går så snabbt att det snart är dags att åka hem (typ). Om fyra veckor kommer mamma & co på en veckas skidsemester. Idag åkte Sandra, som jag jobbar med hem till Stockholm och kommer tillbaka om sju veckor. Och snart är det sommar #ångest vad ska man jobba med då och vart i världen ska man bosätta sig.

 

 

På Eriksgården igår. Vi är coola..


Kommentarer
Postat av: Felicia

TWINSIES

2012-01-09 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback