Freak me

Jag behöver verkligen en massage just nu. Är helt slut i min kropp. Vet inte om det beror på min förkylning eller pga allt jobb, antagligen en blandning av båda.

Jag som är så duktig på att vara ledig får spara på den talangen ett tag framöver nu. Det är folk här nu hela tiden och överallt. Jag trodde det skulle bli lugnt innan sportloven men icke, trodde också att det skulle bli lugnt efter sportloven så man kanske kunde ta ledigt en vecka men nej, absolut inte.

Ligger i sängen och äter knäckemackor i protest, eller äh jag ska inte ljuga, jag äter alltid knäckemackor i sängen. #dåligvana


Just det, glömde berätta att jag färgade mitt hår JÄTTERÖTT igår. Får se hur läge jag tycker det var kul .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback