Sko-djungel

Idag var det ny dag med ännu mer praktik. Självklart nervöst men det gick så himla mycket bättre idag än igår (även om det gick jättebra igår också, så var det mindre nervöst idag). Min första kund ville till och med komma tillbaka till just mig också eftersom jag var duktigare än massören som hon hade gått till i flera år. Jorå så att... Den ni!

 

Gick ner på stan efter skolan och köpte ett par byxor att jobba i. Letade efter ett par bra skor också men den djungeln gick jag rejält vilse i. Tjejen som hjälpte mig var fruktansvärt trwvlig och hjälpsam men kände ändå att jag blev alldeles yr av alla skor jag kunde välja på (plus att min plånbok fick ångest-attacker av alla superdyra (men fina) skor). Så skorna får vänta. Skämmigt att klampa omkring i mina sjukt trasiga och smutsiga fejk-converse men det får bli så :)

 

 

Hjälp mig någon..?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är så duktig :) längtar till helgen när vi ses!

2011-09-21 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback