Det har hunnit blivit höst

Okej det har hänt en hel del grejer. Jag försöker att inte drunkna i allt. Tror att skolan håller mig uppe. På grund av skolan finns det inte tid att slösa onödiga timmar på att fundera på jobbiga saker. Så jag överlever ganska bra.

 

Skolan tar som sagt upp mycket av min tid nu men verkligen inte på något negativt sätt. Det är himla kul. Imorgon till exempel så har vi vår första praktikdag. Jag ska ge fyra helkroppsmassager på Axelsons elevpraktik på folk som faktiskt har bokat tid och betalat för massage(!). Om jag är nervös? Bara hälften så nervös som jag var på Anatomiprovet vi hade idag, så det ska nog gå vägen.

 

Har också precis fått bekräftelse på min beställning jag gjorde igår på en massagebänk. Den skickas imorgon. Så nu vill jag ha (måste jag ha) tio frivilliga som jag kan göra helkroppsmassager på då det ingår i utbildningen. Självklart masserar jag även fler om det nu skulle vara flera stycken än tio som vill ha massage! Men passa på för snart är jag RIKTIG massör och "måste" ta betalt ;) Hahah


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vart någonstans masserar du?(Plats):)

2011-09-22 @ 21:25:03
URL: http://bjorkgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback