Lilla trötta människan..

Jag är verkligen helt slut. Har sovit sen jag kom hem från skolan (efter att ha frossar i mat och onyttigheter).

Vi hade prov idag, praktik igår och sen har jag bara haft en jäkla massa att göra.. DÅ rinner liksom tiden iväg och helt plötsligt är det bara 3 veckor kvar av skolan.. Och det är mycket delade känslor om det. Mest tråkigt att inte träffa alla bra människor jag har haft turen att träffa varje dag i skolan sen vi började i september. Helt plötsligt ska vi fortsätta med våra liv på andra håll och det känns jättetråkigt!

Just nu är jag sjukt mätt men kan som inte sluta äta digestive-kex. Funderar på att svulla framför tvn ett tag innan jag faktiskt går och däckar på riktigt i min säng.


/Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback