Jag är tillbaka

Håller på att smälta allting. Vintersäsongen är slut, afterski 1000 är avklarat. Nu längtar man tillbaka till vintern, nästan. Jag längtar till sommaren, jag längtar efter en utlandssemester :)

 

Vad som händer nu är att jag hänger i Örbyhus hemma hos mamma ett tag, sen har jag förhoppningsvis fått jobb i Halmstad och åker ner dit. Hinner med lite utflykter både till Danmark och Gotland.. Sen den 3 september är det dags, då börjar jag på massageutbildning i Stockholm :)

 

Så ser mina närmsta planer ut, men man vet ju aldrig... Någon som vill följa med på sista-minutenresa nu i veckan?

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Madde, träffade du sångaren i Royal Republic? Kan var ju kanonsnygg ;)

2011-05-09 @ 21:23:07
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback