Suprise!

Jag ljög i förra inlägget. Allt för att föra mamma bakom ljuset. Jag åkte hem till Örbyhus i onsdags :)

 

Skönt med lite semester från Ramundberget och roligt att trffa alla här hemma igen.

 

Idag fyller Alex år så jag har bakat en tårta. En hög tårta med massa våningar och choklad-frosting utanpå. Jag längtar till vi ska äta upp den ;)

 

Ska dekoreras med bär och lite sånt innan den är klar men man ser ju lite..

 

Just det, jag har hunnit med mycket här, igår färgade jag håret lite ljusare och satte i löshår på både mig och mamma:) Nu ska jag bara klippas lite innan det är okej.


Kommentarer
Postat av: niklas

Gud va vacker du e

2011-03-19 @ 00:29:50
Postat av: Felicia

Du är så snygg människa!

2011-03-19 @ 11:14:28
URL: http://littlestthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback