måndag

Igårkväll bakade jag en paj efter jobbet. Jag fick höra av Niklas att det var den godaste pajen han någonsin ätit. Sånt är alltid kul och jag antar att jag kommer baka den igen :)

 

Den nya underbara smak-kombon var hallon och bananpaj med vaniljsås till. Den får ni testa att göra!

 

Den goda pajen

 

Sen har jag gått och kännt att jag verkligen skulle behöva en köksvåg. Så när jag får min bok jag skickade efter så låg det massa reklam i också, man kunde prenumerera på tidningen Allt om mat och så fick man just en digital köksvåg (!), 4 bordstabletter och en kniv frå Fiskars. Det var ju helt perfekt! Så ska skicka in lappen idag så jag får vågen någongång, vem vet, tidningen kanske är bra också :)

 

 

 

Idag blev både jag och Niklas lediga så vi tänkte faktiskt se om man kunde hyra längdskidor idag och försöka ta oss till Ösjöstugan.


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

visst är det :D

2011-03-07 @ 18:40:51
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback