En dag på fjället

Det blev en tur på längskidor igår och vi tog oss faktiskt till Ösjöstugan och tillbaka. Det var Niklas första gång på skidor så jag hade roligt i alla fall.

 

Vi åkte till Ösjöstugan och tog en våffla, sen tillbaka till Tusen där jag åt en fiskklening och Niklas tog en råbiff..

 

Efter det var vi tvungna att ta oss ner för berget. Vi åkte typ "ekorrpasset" och "ladugårdssvängen" för att möta så lite folk som möjligt (man vill inte möta massa folk när man på längdskidor försöker ta sig ner i en slalombacke haha)

 

Idag är jag lite mör i kroppen. Jag har trots allt inte åkt längskidor på flera år.. Så nu ska jag ligga kvar i sängen så länge som möjligt innan jag börjar jobba :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback