Ullared

Igår när vi kom hem från lastbilsäventyret (eller jag följde med Niklas en vanlig dag på jobbet hehe) åkte vi till Gekås. Som jag har längtat. Och som jag shoppade igår. Eller egentligen blev det inte så jättejättemycket och jag skulle kunna åka idag igen!

 

Jag köpte skor, kläder, en hårfön, massa småplock, schampo och balsam mm....

 

 

Gårdagen drama blev ändå när jag gick iväg och kollade på Iphoneskal, när jag kommer tillbaka till Niklas är det någon som tagit vår vagn! Vi som i princip var klara. Nu är det bara att börja om och hämta en ny vagn trodde jag men sen var det någon vänlig själ som hittat vår vagn och vi kunde fortsätta shoppingen ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Rackarns vilka snygga skor!!

2011-06-17 @ 09:51:42
Postat av: Sofie

Åh skitsnygga skor, vi borde åka dit när jag kommer :)

2011-06-17 @ 10:19:11
Postat av: Natella ~

Snygga saker! :D

2011-06-17 @ 17:40:25
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback