Halmstad

Jag är numera Halmstadbo, och än sålänge känns det väldigt bra!

 

Jag fick med mig Sofie på en liten roadtrip ner så jag fick sällskap. Självklart gick det galant även om det tog rätt lång tid. Men nu har Soffan åkt hem, jag har packat upp mina grejer och det känns på riktigt. Det känns riktigt kul att bo här i sommar. Jag hoppas vi får mycket besök också, lägenheten var mycket större än vad jag trodde så vi har plats för gäster ;)

 

En kornig bild från när vi gick hem från stan igår natt

 

I helgen har vi hunnit med både tårta, uteserveringar, promenader, krogen, grillfest och massa mer..

 

När jag får mer tid ska jag lägga ut lite mer bilder, och bilder från Alexs student bland annat. Till dess, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback