Vad hände liksom??

Jag vaknade till precis, råkade somna framför tvn. Vaknade av dörrklockan och blev bjuden ner till grannen. Men jag funderar på att vänta till Niklas kommer hem och tar en myskväll hemma istället.

 

Idag var jag och lämnade Sofie på flygplatsen i Ängelholm. Jag chansade lite när jag åkte och lämnade henne. Jag struntade i att tanka, det kanske inte låter så vågat men det är det min bil saknar nämligen fungerande bensinmätare och just nu har jag kört 48mil sen jag tankade sist och jag vet som inte hur långt jag kan köra min lilla lilla bil på en tank. But I made it. Hade varit lagom roligt att få soppatorsk på vägen hehe

 

Sen kan man ju undra vad som hänt här hemma. Vad som hänt med våra städrutiner till exempel? Idag hittade Niklas en kebabtallrik i vår micro(varför man stoppar den där och glömmer den där vet jag inte). Den hade stått där ett tag kan man väl säga... Jag vet inte hur men han hade glömt den där och tydligen så använder vi inte micron så ofta....

 

 

Hade vi inte kastat den idag hade den väl gått ur micron av sig själv. Ja just det jag kanske borde ha förvarnat känsliga tittare ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback