Kinesen

Efter pankaksfrukosten imorse fick jag en chock när jag klev ut genom dörren. Strålande sol och 30 grader varmt (kändes det som). Inne från lägenheten kändes det svalt och grått ut ute.

 

Väl ute tog vi oss ner på stan och tog en kaffe med Pålle, eller ja okej ni som känner mig vet att jag inte gillar kaffe men det låter mycket bättre att säga så (lika med att vi gick ut och "tog en öl", när när jag inte dricker öl heller).

 

Sen dess har jag bara ängnat mig åt en sak, jag har läst. Jag är fast, jag började på min fjärde bok nu bara på två veckor och jag är helt fast. Har aldrig läst någonting av Henning Mankell förr men antar att jag lär göra det desto mer efter den här boken.. Jag har snart läst ut den också, Kinesen av Henning Mankell.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback