Hello Stranger

Ibland glömmer jag bort att skriva här. Men nu är jag tillbaka. Så vad har jag haft för mig sen sist då...?

 

 

  • Jag gjorde kokosvåfflorna, dom smakade mycket kokos så dom är inget för dig mamma..
  • Jag har plöjt igenom ännu en säsong av Sex and the City.
  • Jag har jobbat hela helgen.
  • Har beslutat att jag inte ska jobba något mer i sommar. Jag ska ha sommarlov till jag börjar på massageutbildningen i september.

 

 

Några av er kanske hörde om lager-branden som var i söndags här i Halmstad. Vi kunde se röken från lägenheten men det var inget att oroa sig över, vinden låg på ut mot havet. Men jag oroade mig ändå för min hälsa i söndags. Jag jobbade som sagt, på hotellet med över 100 rum. På grund av sommarvärmen är det redan olidligt varmt där. I söndags fick man inte öppna fönstren och dom hade slagit av ventilationen. Of top of everything var det supermycket att göra den dagen. Jag höll på att smälta bort, stressa sönder och dö av utmattning den dagen. Jag lovar, det var hur skönt som helst att få gå och andas normalt efter det.

 

Vad som skulle bli ännu skönare var att få komma hem och ta en dusch direkt efter jobbet. SJÄLVKLART hade jag glömt nyckeln hemma och SJÄLVKLART var Niklas inte hemma..

 

Men även den här historien har ett lyckligt slut och till slut fick jag komma in, ta en dusch, ta en tupplur och sen äta middag:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback