17 juli

Okej det är söndag och hela helgen är över. Jag mår bättre, tack gode gud för det. Jag har bestämt att när jag vaknar imorgon ÄR jag helt frisk igen.

 

Imorgon är planen att städa upp här hemma och sen kolla på Sex and the city filmen, som jag absolut inte får kolla på när Niklas är hemma. Jag tror han har någon slags fobi. Men jag tror också han skulle gilla den om han såg den haha. Kanske därför han inte vågar se den ;)

 

Mitt måste när jag börjar tillfriskna och kan äta igen- Gröna vindruvor!

maddeleen eriksson


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Mums med vindruvor. Bra "bli frisk"-medicin, haha.



Och ja. Det var riktigt snuskigt. Tycker synd om kollegan min ^^

2011-07-19 @ 12:21:22
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback