Torsdag

Idag har jag fortsatt att utmana ödet, planen är att jag ska lära mig åka snowboard. Det går faktiskt bättre och bättre för varje gång (om jag får säga så själv).

 

 

För ett tag sen kom jag hem från Solbrännet, vi var och åt buffé, så jaaa jag är så sjukt jäkla mätt att jag inte vet hur jag ska orka ta mig till Rudolf ens. Matkoma som heter duga, men sen var det ju väldigt god buffé också :)

 

NU är det slut på veckans ledigheter också. Dags för jobb imorgon igen. Att gå upp klockan sju har jag självklart saknat jättemycket...


Kommentarer
Postat av: wictoria

Det verkar vara så kul att åka snowboard, synd att jag är alldeles för rädd om mina ben som säkerligen skulle brytas vid första försöket :'D

2011-01-21 @ 19:41:10
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Rebecka

fina bilder! hur gör du för att få rundade kanter? vilket program?

2011-01-27 @ 20:54:41
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback