Natt-afterski eller sängen?

Sitter just nu och funderar om jag orkar gå bort till Rudolf för nattafterski.. Jag är väldigt tveksam om jag orkar det. Kom hem från jobbet för ett tag sen och soffan och sängen bara skriker till mig haha..

 

Så är det okej om jag går och lägger mig och läser lite eller? Haha..

 

Gick bra att jobba idag. Fredrik våran chef blir förvånad varje gång vi städar ihop, vad snabba vi kan vara.. Så en del får gå hem, andra får gå ner och fortsätta jobba i spa-receptionen. Var jättelugnt och skönt där idag. Dom flesta gamla gäster åkte hem idag och den här veckan skulle det bara vara ca 30 barn på hotellet. Det märks nere i badet...

 


Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Jaaaa, soffmys är härligt! :)

2011-01-07 @ 01:18:55
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

gött med te!

2011-01-07 @ 13:35:42
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback