Lördag

Igår hade vi sagt att vi skulle ha lite fest. Men efter middag hos mamma & co blev både jag och Niklas jättetrötta. Vi gick hem och kollade på film och somnade tidigt (jag bar en lasagne på huvudet från deras lägenhet till våran, dom trodde inte att jag skulle våga. Men man kan inte säga "du vågar aldrig" till mig.)

 

Nu är klockan redan tolv. Vad hände med dagen? Vad hände med att jag skulle gå och träna halv tio? Vem vet jag kanske var och tränade i sömnen höhö

 

Nu ska vi i alla fall gå och äta lunch på Brännet.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, varenda dag lovar jag mig själv att jag ska vara på gymmet tidigt, sen brukar det sluta med att jag dyker upp runt 14. Jag vet inte vad jag gör hela förmiddagen, inget vettigt iaf.



En lasagne på huvudet? :P Haha, så kan man ju med transportera dem

2011-01-29 @ 20:20:31
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback