Tisdag

Jag vaknar och har ont i halsen. Känns inte okej. Funderar på om jag ska ligga kvar i sängen eller om jag ska gå och träna och sen gå och hyra en snowboard.

 

Igår jobbade jag till klockan åtta, men blev kvar ett bra tag. Först var det rysligt personalhäng i gymmet, sen tränade jag faktiskt (jag hade Cecilia som peppade mig) och sen vaxade jag mig under mina armar. Efter det var det film i källaren på hotellet. Fritt vilt 3, en norsk skräckfilm så jag är glad jag inte sov själv inatt haha..

 

Annars är det en kille som är uppe nu som är tatuerare. Jag var tvungnen att ta en bild på Frippes nya tatuering, tyckte den var ganska häftig. Linus på linjen med en bräda och som längtar efte snö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback