..på lördag är det fest..

Idag började jag jobba klockan sju på morgonen. Det första som hann hända var att 6.50 ringer min chef, hans bil startar inte så han och en till kommer inte komma till jobbet på ett tag. Det var där jag blev lite stressad och förvirrad. Som tur var ordnade dagen upp sig och det enda misstaget (så vitt jag vet) är att jag förlagt mitt pannband någonstans, någongång idag. Typiskt.

 

Ikväll är det fest. Jag har legat och vilat sen jag kom hem från jobbet klockan fyra så jag ska nog orka en liten fest jag också.

 

I alla fall, jag och Emma hittade något väldigt suspekt idag utanför en dörr....

Det djupfrysta innehållet i påsen är anitingen:

 

a/ En ned-mald hjärna

b/ En spya

c/ Eller korvstroganoff...

 

 

Inte så mysigt så vi bestämde oss att springa till närmsta container så fort som möjligt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback