Hemsk tjej idag

Usch idag känner jag mig inte som någon kul människa att stöta på. Jag hatar allt och tycker allt är drygt. Plus att jag tappar saker, går in i saker och slår mig. Min otursdag känns det som.

 

Jag har irriterat mig på allt. Imorse sa jag liksom att jag hatade frukostbuffén(!?), jag hatade att vara borta i Osthang och nu när jag kom hem kände jag hur det började koka i mig för Niklas inte hade bäddat och tagit ner köksgardinerna på fel sätt. Sen när bryr jag mig om det?

 

Jag måste ta en powernap för att få tillbaka lite energi nu. Det här håller inte!

 

Hittade en sån här skylt för återsamlingsplats idag när vi var i Osthang och jobbade. (Jag vet att mamma skrev om det förr) Är det någon som har koll på vart såna här sitter och vet att man ska gå till dom om det händer något?

 

Eller är det bara jag som inte fattat grejen med dom??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback