Alla ♥ dag

Igår skulle jag och Niklas åka till Östersund och shoppa. Helt ovetandas var jag då han faktiskt hade bokat en natt på hotell för oss två också. Så dom senaste två dagarna har varit jättemysiga med både shopping, mat och mys.

 

På nåt vis (och hur bra man än haft det) är det alltid skönt att komma hem. Jag har precis packat upp alla mina påsar med kläder, smink, nagellack och smycken. Nästan allt var på rea så min plånbok är ändå rätt glad, jag gjorde bara en miss. Jag provade två beiga tröjor, en var jättefin  och en var mindre fin.. Såklart var det tänkt att jag skulle köpa den fina, gissa vilken tröja som låg i kassen? Självklart fel... Haha

 

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Niklas har inte varit (är) riktigt förkyld med feber så nu ska vi nog kolla på någon film och vila :)

 

 

 

Några bilder från igår och idag

 

Och lite av det jag fynda;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback