Inte bli sjuk, inte bli sjuk.......

Efter jobbet gick jag till Brännet, det var magishow där. Sjuktbra. Fattar inte hur man kan bli så lurad hela tiden när man tror man fattar :P
Det slutade i alla fall md häng i 720, så kul att det händer något..

 

Idag är jag ledig men har inte gjor många knop, suttit ute i solen, sovit och fått panik. Jag känner mig inte frisk och har jätteont i halsen. Jag får inte bli sjuk! Jag fick rådet att gurgla whisky och jag överväger till och med att göra det, trots att det är så jäkla äckligt...

 

För att trösta mig själv har jag stoppat i mig godis, massa godis från mitt gulliga påskägg jag fick av Niklas:)

 


Kommentarer
Postat av: soffan

do it på en gång! jag kan oxå göra de i förebyggande syfte ;)

2011-04-22 @ 18:17:36
Postat av: stina

Åh vilket fint, är det egenmålat? :)

2011-04-22 @ 19:02:25
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback