19 april

Mitt humör går upp och ner. Ena stunden är jag glad andra ledsen eller arg. Ena stunden är jag pigg och sen dödstrött... Det vänder på två sekunder. Vilket är ganska jobbigt.. Jag känner bara att jag vill ha allt överstökat här uppe, med boende och jobb i sommar, utbildningen i höst och allt som rör mitt liv..

 

Jag brukar inte tycka det är så viktigt att planera och ha klart för mig vad jag ska göra men nu är det så mycket. Det är jobbigt att inte veta exakt vad jag ska göra om 12 dagar då Ramundberget stänger igen för den här säsongen.

 

Till dess får jag öva på att koka ägg. Kokade mitt första ägg igår som såklart sprack och blev jätteäckligt mindre gott.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback