Snart är det lördag igen

Håller på att kämpa med min packning. Alla mina kläder jag tänkte packa med mig tillbaka till Mariefred har legat som en spya över mitt oförlåtligt stökiga rum. NU börjar det se någorlunda okej ut men jag springar fram och tillbaka och kommer hela tiden på nya grejer att packa ner eller fixa innan jag kan sätta mig i bilen och fara iväg..

 

Jag har hunnit med mycket under 1½vecka i Örbyhus. Det har varit Thun's, Uppsala, kräftkalas, Tobodansen, mat på Church Street i Gävle, bakat paj i en efterlängtad ugn, varit på begravning, beställt Iphone 4 och sen såklart träffat massa människor jag saknar ihjäl mig på i Mariefred.

 

Ikväll (om jag kommer iväg någon gång...) så är det kräftskiva som gäller igen, därför måste jag fortsätta få ordning på mina saker nu :)

 

Jag på förra veckan kräftkalas i Gåvastbo


Kommentarer
Postat av: n

Fin bild :)



/Shoppaholly

2010-09-04 @ 18:52:17
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback