Are we there yet?

Nu är det inte långt kvar till Göteborg. Känns verkligen inte som jag redan suttit här i över 6 timmar, galet bekväm buss!

 

Vid halv tio imorse vann jag min tågbiljett från Göteborg till Halmstad.. 9kronor landade den på, betalade den direkt och fick biljetten i ett sms en kvart senare. Det går bra det här :)

 

Vad har jag gjort förutom att sova då? Jo hängt på Facebook, läst bloggar, kollat på det okända och lyssnat på Spotify. Jag älskar att det finns internet OCH eluttag!

 

När jag kommer fram till Göteborg har jag ungefär en timme att göra ingenting innan tåget till Halmstad går. Då hade jag tänkt hitta till rätt perrong, få lite frukost i mig och höra lite göteborgska hö hö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback