Panikdrömmar

Inatt har jag knappt sovit stilla en enda stund. Började drömma massa panikdrömmar om att jag helt glömde bort vilken dag och tid jag skulle jobba och sen hittade jag aldrig dit, körde fel och virrade runt i Österby.. När jag väl kom fram var personalen jättesura på mig för att jag varit så ouppmärksam. Usch, vaknade med världens panik! Som tur är så var det ju i alla fall inte idag jag ska jobba så kunde sova hur länge jag ville så kunde somna om och sova bort förmiddagen lite :P

 

Annars testade jag på Yogavideon nyss. Det var skitsvårt! Hon gick fram i en väldans fart så han ju knappt andas sen kanske mitt rum inte var det bästa stället heller. Slog i händerna i taklampan, hamnade med huvudet rakt i garderoben och mattan gled omkring.. Jag ska göra ett nytt försök någon annanstans. Kanske bara titta videon först så jag vet vad hon menar sen när jag ska testa hihi

 


Kommentarer
Postat av: din pojkvänn

Gud vad vacker du är. jag är så glad att jag har dig....

2010-10-06 @ 18:49:07
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback