Energiiiiii

Jag fick lite extra energi efter min tupplur på eftermidagen. Det innebär musik, massa musik, galen musik och julmusik på högsta volym. Det är också sån här energi som gjort att jag sprungit tio varv runt köksbordet sprungit ute och sjungit när hundarna skulle kissa och nu hoppat i sängen så jag blev alldeles slut.

 

Tydligen så ska andra försöka sova nu så jag har som inget annat val än att vrida ner musiken nu. Ska försöka varva ner med lite Harry Potter tror jag bestämt...

 

Ps. Snart har jag alla 6 Harry Potter filmerna hemma. Då blir det filmmaraton, så kanske min Harry Potter galenskap lugnar sig lite.. Kanske... Ds.

 

För er med Spotify, ni kan ju lyssna på min "normala" spelningslista där :))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback