Ännu en dag på dagis

Då har jag kommit hem från ännu en jobbdag dagis :)

 

Hur bra det än känns att jobba så är jag helt slut nu! Kallt är det, så kallt att det känns som om jag aldrig kommer bli varm igen. Plus att jag skulle äta för 14 personer just nu, jag är så sjukt hungrig. Tyvärr har lunchen inte varit den bästa dom här två dagarna..

 

frusen, hungrig och kall. Var jag inte på mitt bästa humör. Men värre kunde det visst bli när jag fick höra att det finns en chans att vi inte kommer få bo i Ramund utan i Bruks i vinter, vilket betyder att man måste köra bil jämt till jobbet och allt annat som händer där. Det var droppen som fick bägaren att rinna över!

 

 


Kommentarer
Postat av: Soffan

Puss på dig! hoppas de fixar sig med Ramund, jag håller tummarna ♥

2010-10-12 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback