Huvudvärkens och halsontens dag

Har legat lika däckad idag. Men det är tur att man har den bästa pojkvännen som skickar blombud till en. Jag kan lova att jag genast blev lite bättre ;) Och om typ två veckor är vi äntligen på samma ort igen!

 

 

Planen för imorgon var att sova men så ringde pappa och vi bokade en besiktningstid till min kära bil imorgon. Så imorgon hakar min mor med mig till Gävle för att besikta bilen och handla bra att ha prylar till Ramundberget på Citygross, ni vet typ mannagrynsgröt, saffran och duschcreme..?

 

Dagens utmaning imorgon kommer i alla fall bli att gräva fram min bil efter snöstormen. Den ligger nu under två decimeter av snö som smält och sen fryst på igen. Ingen sovmorgon med andra ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback