Hoppas ingen såg ..

Jag skulle vara så noga med att packa när jag skulle gå ner och simma. Packa ned deo, schampo, bodyltion, rena kläder osv osv... Jag var så duktig så!

 

Så kommer jag in i omklädningsrummet efter en timmes simmande. 5 min senare insmord och nöjd så upptäcker jag att jag inte har packat ner några trosor. Så jävla smurt att jag gick dit med baddräkt under och nu stod jag med en blöt baddräkt och inga trosor..

 

Inga problem egentligen (har bara 5 min gångväg hem till mina trosor haha) om det inte vore så att det var flera i omklädningsrummet. Det kändes som om dom kollade snett på mig när jag tog på mina strumpbyxor UTAN TROSOR. Jag kände hur jag bara ville förklara att jag alltid annars har trosor men att jag så typiskt glömt ett par nu . Men jag förklarade inte. Jag snabbade mig att klä på mig och smet hem haha

 

Säkert bara jag som sitter och skrattar åt det här nu. Jag var bara tvungen att dela med mig haha


Kommentarer
Postat av: yasmin

heej fin blogg! :)

kolla gärna in min !:D

släng gärna in en kommentar eller två, informera mig gärna om du har dagens blogg eller något sådant på gång! :) kramar

2010-11-05 @ 03:43:36
URL: http://yleona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken mega söt blogg du har :)



Kör även en Dagens Blogg idag ;)

2010-11-05 @ 09:52:41
Postat av: Emma

Vilken mega söt blogg du har :)



Kör även en Dagens Blogg idag ;)

2010-11-05 @ 09:53:10
URL: http://emmsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback