God natt

Jag fick ett sånt där litet litet ryck och började packa lite. Kändes att det var på tiden eftersom det nu bara är två dagar kvar innan jag sticker iväg. Morgondagen är redan fullspäckad så det lämnar endast torsdag till att fixa allt.. Känn stressen..

 

Idag trodde jag att jag skulle få ännu mera att tänka på när jag fick brev från Akademiska sjukhuset. Dom hade tagit tester på mitt blod när jag lämnade blod i onsdags och tydligen hade jag högt värde på b-trombocyter tror jag det var.. Kontakta husläkare för kontroll. Lite panik fick jag väl, mest över hur jag skulle hinna med det. Men det visade sig inte vara någon fara eller brådska alls, bara bra för mig att veta....

 

Nu ska jag ta alla mina b-trombocyter och gå och lägga mig, tänkte läsa lite ur Sofies värld också. Filosofisk bok jag fick på min 15årsdag . Fem år senare kände jag att det var dags att läsa den igen, måste ju hålla hjärnan igång hehe..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback