Hårt liv man lever

Igår åkte Niklas till Mariefred, jag stannar lite till i kära Örbyhus. Åker till Mariefred på Söndag (försöker mamma att följa med och kolla in stället sådär), Halmstad på måndag där vi stannar i en vecka. Efter den trippen är det Örbyhus som gäller med min födelsedag, Örbyhusdagen och allt vad det är. På söndagen eller måndagen blir det Mariefred igen för gott (eller jag vi ska dit och börja jobba, hem till Örbyhus kommer jag väl igen...Kanske hahah)

 

Blev det mycket på en gång nu? Jo jag vet, det är stressat och komplicerat att vara ledig som jag är nu...

 

NU är det i alla fall mammas tur att få långt hår, bäst att kliva upp och ladda med frukost om man ska orka !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag har kunnat titta på dom förut det har hänt så nyss och det är bilder som jag knäppt med mobilen. men tror att det är minneskortet:P

2010-05-14 @ 19:10:47
URL: http://josefinegadle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback