Tror jag...

Nu är jag tillbaka igen som en frisk människa. Så imorgon är man tillbaka på jobbet igen. Är det bara jag som får dåligt samvete som måste sjukanmäla sig på jobbet?

 

Hela dagen har jag tänkt tvätta men det är tamesjutton någon som tvättar HELA TIDEN här hemma.. Jag som har minst tre maskiner tvätt. Kommer få gå omkring i skitiga kläder nu. Jag som hade tänkt packa till på onsdag när jag ska åka hem också. Känns som att ikväll är enda chansen jag har. Har fullt upp annars. TYPISKT.

 

 

Men blev på lite bättre humör när jag såg den här bilden. Sommar och jag, Camilla och Tdus var på Allsång på Skansen.. Det var fint det!

 

NU har jag två alternativ (kanske tre?); ta ur tvätten ur tvättmaskinen, hänga den och sen slänga in min, strunta i att hänga upp tvätten eller helt enkelt vänta på att den som tvättar tar ut sin tvätt själv...

 

Åhh, jag har aldrig velat tvätta så mycket som jag skulle vilja nu!


Kommentarer
Postat av: sofie

åhhh snart kommer du hem :D

2010-03-14 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback