Om en vecka

Ju längre tid det går mellan varje blogginlägg, desto jobbigare är det att ta sig tid att skriva ett nytt. Blir som så mycket man måste uppdatera er om då..

 

Men lite jag gjort sen sist är att ha varit Mickelina, det har blivit plusgrader och dåligt väder, jag har bokat biljett hem till Örbyhus för ett litet besök och det hemska stockholmsveckan är över (den var sjukt överhypad och var inte alls hemsk:P)

 

Det har varit mysigt här, pingis, spel och häng på fjällgården, film, kortspel, äppelpaj och massa mer. Jag längtar inte hem men snart är det här slut... Många som har lite ångest över vad som händer sen. En del som är sugna på Norge, bland dom är jag. Om det blir som jag tänk kommer jag alltså inte flytta hem till Örbyhus till sommaren igen men vart jag hamnar är bara en rolig överraskning haha ;)

 

Nu är det dags för mig att sova, börjar sju imorgonbitti. Vi ses hemma i Örbyhus den 17 mars ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback