Jag är trött

Igår när jag så lämpligt jobbade 7-16 så var det fan helt underbart väder. Har aldrig sett på maken till så vackert väder. Idag när jag jobbade 15-20 har det snöat och blåst så jag helst ville ligga inne och sova och äta godis. Men vi gav oss ut i backen en stund (max en timme haha) sen gick jag hem och powernappa innan jobbet.

 

Jobbet sen då, jag kan lova att det märks att det är vecka nio och stockholmarnas vecka. Full fast och kaos och sen massa stressiga och (konstiga) 08:or...

 

Nu är jag iaf äntligen hemma och ska äta glass till middag framför en film i min numera jättestora säng (jag "hitta" en till 90 säng så nu är ett av mina rum en enda stor säng:D) !

 

Jo en till sak. Jag väntar paket. Klarade inte längre av att lyssna på musik genom dom pyttesmå inbyggda högtalare på min bärbara dator så gick in på netonnet och klickade hem det första jag såg i princip.. Så kan man också göra :)

 

Här är dom. Najs va?


Kommentarer
Postat av: camilli

nu är de bara att pumpa tungt ;)

2010-03-04 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback