Det här är mitt liv, jag lever min dröm

Idag har vi haft en av dom finaste dagarna under hela säsongen. Jag jobbade på lillramis 9-13, då jag stod ute vid liften i solen, efter jobbet blev det på med skidkläderna och iväg till Brännet till Lovisa, Frida och Hanna.. Tog några åk sen när dom fortsatte åka satte jag mig i en solstol på Tusen. Efter tre åkte jag ner till Rudolf där vi satt på balkongen i solen innan vi gick in till fyra och lyssnade på bandet som spelar idag och imorgon, No Comments..

 

Efter havregrynsgröt och en liten tupplur ska jag nu hoppa in i duschen innan det blir stand-up på brännet. Det enda som är liite surt är jag jag börjar klockan sju imorgonbitti.. Meeen det ska jag väl överleva?

 

 

maddeleen eriksson

 

maddeleen eriksson

 

maddeleen eriksson

 

maddeleen eriksson

Lena fyller förretsten 20 idag, kolla fräsiga haj-hjälm-överdraget hon fick av oss haha

 

maddeleen eriksson

Mm Cidraie, den godaste cidern...

 

maddeleen eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback