Snabba Cash

Hemma från en helt galen dag på jobbet! Häromdagen hade vi undefär 2000 i dagskassan. Idag hade vi 11000 i dagskassan ! Ni kan ju bara gissa hur stressigt det var!

 

Jag har fortfarande inte fått veta hur min lön blir eftersom det här midsommar men nästa vecka tänker jag fråga. Jag tänker inte fortsätta jobba för 86 kr/h, aldrig i livet...

 

 

 

 

 

En annan grej jag bara inte kan få ur huvudet är min dröm som jag berätta om, när jag var tillsammans med Bingo Rimér. Den kändes så otroligt verklig så jag nästan har dåligt samvete nu.. Sen är det väl på midsommarnatten man ska drömma om sin blivande man? Katrin Zytomierska får passa sig och kanske bäst att förvarna Niklas också ? Haha!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med :D

Hur mår du då? ^^

2010-06-26 @ 20:34:03
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

tack så mycket! <3

2010-06-26 @ 23:54:07
URL: http://rinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback