I'M ALIVE!

När jag cyklade till jobbet var jag som ni märkte på väldigt dåligt humör. Ingen lust att jobba, mest faktiskt pga den vääldigt irriterande katten !

 

Väl på jobbet blev det full fart direkt (jag glömde katten rätt så fort), träffa några av mina nya kollegor och sen var det bara att springa arslet av sig. Trodde att jag skulle tuppa av där ett tag men jag klarade mig :P Nu är det enda som jag tycker riktigt synd om, mina fötter.

 

 

 

 

(FÖR ER SOM INTE VILL SE MINA INTE SÅ MYSIGA TÅR, FÅR NI SLUTA LÄSA NU)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nytt rekord med 4 blåsor på lilltån bara.

Mina fötter består av mer blåsor och skavsår än vad det finns frisk hud. Skulle ha någon mirakelkur som göra mina friska till imorgon då ännu en hektiskt arbetsdag väntar.....


Kommentarer
Postat av: Annika

Stackars stackars dig...Jag tycker oxå synd om dig!

Men det vet du väl....;)

2010-06-06 @ 02:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback