HALLÅÅÅÅ

Det är jättefint väder idag (och ja jag sitter här..), håller på att packa lite och dubbelkollar bussen. Sen ska jag gå ut och sola lite :)

 

Jag var faktiskt ute nyss.. Hjälpte en tant som låg i diket bakom vårat hus, jag och en annan tant hittade henne och hennes man där.. Dom var från typ Ungern så ingen kunde svenska men hon hade gått och krattat där i tofflor (och rullator?) och sen ramlat ner där. Hennes gubbe som gick på kryckor stod bara bredvid och kolla.. Han hade också gått ner i diket och kom heller inte upp! Ja jisses....

 

Det var jag och min granne som hittade dom efter att ha lokaliserat ett HALLÅÅÅ i typ en kvart. Men sen var tanten rätt kraftig (läs väldigt tjock...) och min granne gick också på kryckor så hon fick ringa hennes son, så fick jag och han hjälpa dom upp....

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback