Glad Midsommar !

Det är fint väder (men självklart mycket sämre än vad det varit heela veckan..), jag är ledig och Niklas börjar först klockan fyra. Vi har varit på Ica och handlat lite sista minuten mat och ska alldeles strax cykla till Sara och Markus (Niklas syster och hennes sambo) för lite midsommarlunch..

 

Klänningen jag har på mig impulsköpte jag för en halvtimme sen på en liten butik här i Mariefred.. den är av märket Desigual så den var inte billig kan jag berätta, faktiskt det dyraste klädesplagg jag någonsin ägt! Men fin är den!

 

Hoppas alla har en bra midsommar :))

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh...vad fin du är! Glad midsommar på er :)

2010-06-25 @ 16:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback