Chillaxar

Jag trodde aldrig den här dagen skulle ta slut ett tag. Men efter 10½ timme kunde jag ta cykeln och trampa hem till en tråkigt värre tom lägenhet.. Det här är nackdelen, jag börjar nio, Niklas börjar typ fyra och jobbar till stängning dvs kanske ett eller två på natten.. Jag sover då nr han kommer hem och han sover när jag går till jobbet....

 

Just nu sitter jag med mina ömma fötter i ett fotbad och bara chillaxar :)) Funderar lite hur det blir imorgon, midsommar och allt, jag är själv här i Mariefred och Niklas jobbar 12-stängning. Jag funderar på att jobba jag med, dom behöver folk som jobbar på värdshuset. Känns lite lonley att sitta hemma själv på midsommarafton ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback