Älskade älskade internet...

Jag är och snor internet på Niklas jobb. Han är på personalmöte så jag sitter ute i baren på uteserververingen under ett parasoll i den gassande solen..

 

 

Allt vore ju perfekt om det inte vore så att jag mår dåligt över mitt jobb.. Jag bara trivs inte. Är ingen restaurang människa som gillar att springa som en tok och servera, ta betalt, koka kaffe, fixa mackor och sen ha sura kunder (och störig kock...)...

Jag vet som inte vad jag ska göra. Helst vill jag bara hitta ett nytt jobb...

 

Igår låg jag ute i solen och sträckläste "Elsas Mode"

 

 

Vet inte hur längesen det var jag läste en bok (speciellt en som jag inte kunnat lägga ifrån mig på hela dagen) men nu blev jag inspirerad att läsa massor!

 

Vet inte när jag har Internet igen eftersom jag fortfarande inte har någon eget internet. Det dumma är ju att man måste ha Internet för att kunna kolla/jämföra/beställa något eget....


 

Vi hörs någon dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback