Sur

Just nu är jag sur över två saker .

 

 

  1. Att jag har en tid på folktandvården fast jag sa att jag inte ville ha det och att den inte går att avboka på internet. Jag tänker inte betala 500kr för att gå till tandläkaren  och höra att jag är duktig på att borsta tänderna. Jag har faktiskt aldrig haft något hål eller något. Har ju bara haft tandställning och det var mest för mitt utseende.
  2.  

     

  3. Att jag har sålt en tröja på tradera för 1kr plus frakt för 48kr men fick ett mejl av hon som köpt den som säger att hon inte tyckte att den borde kosta så mycket och därför satt in bara 30kr på mitt konto. Gör man så?!

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Nr 2. Det var en störd b-rud!

2010-07-10 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback