Suck...

Igår jobbade jag ju 9-14. Gick jättebra, sen kom Emma och tog över och sen bytte glassbaren skepnad till en spritbar på trubadurkvällen.

 

 Jag var på värdshuset ovch hade det trevligt. Halv ett får jag ett sms från Anna (chefen) som frågar om jag vet vart nyklarna är till glasskiosken, dom kunde inte hitta dom.. "Ligger dom inte i kassan då? I översta lådan?" frågade jag. Jag fick till svar att nej kanske hade jag fått med mig dom hem...?

 

 Jag letade som en tok och drömde mardrömmar om dom där jäkla nyklarna. Morgonen efter fick jag ett nytt sms från Anna om jag inte kommit på vart jag gjort av nycklarna, det där var faktiskt dom enda nyklarna dit... Moa som öppnade imorse skickade också och fråga om vart jag gjort av dom. Precis när jag var på väg bort för att hjälpa till att leta fick jag ett sms från Moa som hittat nycklarna.. Ni kan aldrig gissa vart dom låg....... Jo precis, i kassan i översta lådan!

 

 Man skulle ju kunna tycka att dom kunnat kollat i just DEN ÖVERSTA lådan istället för att vara helt inställd på att jag hade tagit med dom hem eller slarvat bort dom... SUCK...

 

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fy farao. va drygt! :P

2010-07-10 @ 20:00:58
Postat av: Madde

Sv; ja usch inte okej :P

2010-07-11 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback