Så onödigt

Ja, i måndags ramlade ju jag när vi var ute och åkte i backen. Det blev en rejäl vurpa så till och med hjälmen sprack! Läskigt, tänk om jag inte haft hjälm.. Jag fick rätt ont i huvudet och blev lite snurrig, men jag gick aldrig till läkaren.. Idag var det dax att jobba på städ, ett 7-16 pass.

 

 

Är helt konstig i nacken och klarar inte ens att lyfta huvudet från kudden själv så det var rätt jobbigt att jobba, fick även ännu mer ont i huvudet och blev som alldeles yr också, bara av att moppa golvet i lobyn. Så när Sofia (min chef) fick höra vad jag gjort blev hon nästan arg att jag inte hade gått till läkaren direkt, så hon skickade dit mig på momangen.. Han konstaterade att jag hade en sträckning i nacken och möjligen en lätt hjärnskakning också.. Hans råd var att gå hem och vila och och sen byta och jobba i spa-receptionen istället imorgon eftersom det inte är så ansträngande för kroppen..

 

 

Så efter ett knappt 3-timmars pass ligger jag hemma och vilar..


Kommentarer
Postat av: ernesto

ojojoj. värsta action i Ramund. hoppas du blir bra snart!

2010-02-17 @ 12:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback