Ni kan aldrig gissa vad jag gjort!

Först gjorde jag något jag alltid gör, jag tog en liten tupplur och sen åt jag mat. Men sen hörni, då sprang jag bort till gymmet på hotellet. Stod på löpbandet i 25min, crosstrainern 10 och sen gjorde jag massa andra lite styrketränings-grejer och situps och sånt, ni vet.. Jag var där i över en timme så nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Det är en ny dag imorgon och det är helg vilket betyder att jag självklart jobbar...

 

Såhär ser en Madeleine ut efter 1½h på gymmet. Glad, slut och stolt haha.

 

God natt på er. Just nu kan jag inte förstå mig på människor som inte älskar livet. Livet är kul om ni inte visste det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback