Spökar det?

Nu är jag helt övertygad. Det spökar här. Hela sommaren har jag haft känslan att det spökar här. Det låter, ramlar grejer och försvinner grejer!

I säkert en månads tid har nu Niklas keps varit borta (som han innan har haft varje dag). Över natten var den bara försvunnen. Häromdagen kom Niklas hem från jobbet och la sin nya arbetsskjorta på soffkanten. Nu? Den är helt spårlöst borta. Vi (jag) har letat som en idiot efter både kepsen och skjortan. Jag har rivit ut allt i alla våra garderober och vikt om och gått igenom allt, tvättat och kollat allt i tvättkorgen, städat och letat under soffan under sängen och i alla möljiga hörn.


Hur kan saker bara försvinna? Håller jag på att bli galen?











Kommentarer
Postat av: nicole

sv: kul att du är med :D



vad har du för dig idag ?

/Shoppaholly

2010-08-06 @ 01:06:11
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha. Antingen är ni Senila eller så spökar det på riktigt! Jag som har tänk att ta över den där lägenheten...

2010-08-09 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback