Senaste fyndet

Kolla in mitt senaste fynd ;)




Min första bil!

Söt va? ;)




Idag har jag gjort något stort! Jag har köpt min första egna bil. Lite och smidig.

Jag undrar vad jag ska döpa den till?







Första lilla incidenten med bilen inträffade för ungefär 20 minuter sedan. Skulle åka till konsum och handla juice. I en kvart blir jag kvar i bilen för jag får inte ut nyckeln ur nyckelhålet. Bara lite pinsamt att sitta och se upptagen ut mitt på den då fulla parkeringen (typiskt att alla skulle hänga på parkeingen när jag sitter där och kämpar)! Ringde min kära mor efter att jag trodde att jag skulle få en panikattack, och det var just då som jag hitta den lilla rackarns knappen som satt gömd där bakom nyckeln. Helt plötsligt var det hur simpelt som helst. Tryck på knappen och nyckeln nästan bara ramlar ur av sig själv.... Det här tänker jag INTE berätta för Niklas.


Kommentarer
Postat av: ASIAT

Kul att du är med & tävlar om VECKANS BLOGG.

Glöm inte att kika in på söndag då jag drar en vinnare! =)



Vad har du annars gjort idag? Kram!

2010-08-07 @ 22:22:32
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Annika

Tjusig! Klart den måste ha ett namn...ska fundra ett tag :)

2010-08-08 @ 02:24:08
Postat av: Alex

Härligt att du är glad med nya bilen! Roligt med den lilla incidenten och jag kommer Helt klart berätta för Niklas. Hade bäst! ;)

2010-08-09 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback